Will all the talks be in English or Spanish?

There will be a combination of English and Spanish talks, but we have taken on the service of a certified technical-speaking interpreters accessible through one of those cool individual headsets. There will be translations available from English to Spanish and from Spanish to English. When registering please indicate your interest in a headset. This will help us have an accurate number of these available.

Can I get a refund?

In case you are thinking about asking for a refund we strongly encourage you to transfer your ticket to a friend, to donate it to a student or to our diversity program, just let us, know you’ll be making someone very happy.

If you still want to get a refund, this is only possible until Monday, August 1 at 11:59pm COT. After that date, no ticket refunds will be available. To request a refund, please contact us at organizers@rubyconf.co with the email you used to register and your full name.

Can I transfer my ticket?

Yes you can. Just open the email you got when you bought your ticket, click on the link, then just choose to View/Edit Ticket and enter the new person’s information.

If you’re having trouble transferring your ticket contact us at organizers@rubyconf.co.


Preguntas frecuentes

¿Todas las charlas van a ser en inglés o en español?

Habrá una combinación de charlas en inglés y español, por eso hemos contratado un servicio de intérpretes certificados que cuenta con auriculares individuales. Habrá traducciones disponibles del inglés al aspañol y del español al inglés. Al registrarte por favor indica tu interés en un auricular, esto nos ayudará a tener un número más exacto disponible.

¿Puedo obtener un reembolso?

En caso de requerir un reembolso te recomendamos transferir tu entrada a un amigo, donarla a una estudiante o a nuestro programa de diversidad. Sólo tienes que hacérnoslo saber a través de un correo, harás muy feliz a alguien.

Si aún deseas obtener un reembolso, esto sólo es posible hasta lunes 1ro de agosto a las 23:59 COT. Después de esa fecha, no se harán reembolsos. Para solicitarlo, por favor, escríbenos a organizers@rubyconf.co con el correo electrónico que utilizaste para registrarte y tu nombre completo.

¿Puedo transferir mi entrada?

Sí puedes. Sólo tienes que abrir el correo electrónico que recibiste cuando compraste su entrada, hacer clic en el enlace, luego simplemente selecciona View/Edit Ticket e ingresa la información de la persona a quien estás transfiriendo la entrada.

Si estás teniendo problemas para transferir tu entrada escríbenos organizers@rubyconf.co.